07112011

Przywiązuje się bardzo szybko, też do rzeczy materialnych a nawet wirtualnych. Dzisiaj postanowiłam już całkowicie usunąć bloga www.as-a-b...


Przywiązuje się bardzo szybko, też do rzeczy materialnych a nawet wirtualnych. Dzisiaj postanowiłam już całkowicie usunąć bloga www.as-a-blonde.xx.com.. Trochę dziwnie się czuje, kochałam go! Podczas kliknięcia "usuń bloga" sama łezka mi się uroniła T.T Mam nadzieje, że i ten blog będzie równie popularny co tamten, że tego też równie mocno POKOCHAM. Jak na razie muszę znów przerabiać ten sam etap blogowania - reklama.

Mam wielką nadzieje, że Wam się spodoba równie mocno ten blog. Będę się starać prowadzić go systematycznie. Dodawać dużo zdjęć dobrej jakości. Na pewno będę dodawać co dwa dni nową stylizacje, zdarzy się napisana recenzja produktu, wydarzenia i wiele innych.

A teraz może coś o mnie napisze.
Mam na imię Iga, posty podpisuje jako MadamAche. Dlaczego tak? Teraz w moim życiu był bardzo trudny okres, okres zmian. Z niepozornej dziewczyny zmieniłam się w wszystko olewająca osobę, a przecież taka nie jestem , ani nie byłam, sama dziwie sie że to pisze, ale taka prawda. A wszystko zaczęło się niewinnie od głupiego spotkania z byłymi przyjaciółkami... One zaprosiły tez innych, no i tak wyszło, że z nimi się "zaprzyjaźniłam". Podobało mi się to byłam taka niezależna, ale wszystko się z czasem nudzi. Opuściłam się w nauce, nie słuchałam już mamy całkowicie, nie miałam nawet czasu dla mojego chrześniaka, Błażeja, ;/ Teraz tego wszystkiego żałuje. W końcu "SOBER IS SEXY" (haha).
Moim mottem życiowym jest "Stay strong"(pozostań silna). :D
Jeszcze przed wakacjami jak byłam w miarę normalna zamówiłam sobie bransoletkę "Lilou" właśnie z tym przekazem, kiedy jestem załamana lub paczę, zawsze to na nią spoglądam i mówie do siebie "Stay strong Iga, stay" I jest mi lepiej. <3 Niby to jest nie realne że jak spojrzysz tylko na bransoletkę już o wszystkim zapominasz, masz wykasowaną pamięć. Nie nie to nie na tym polega. Sprawy przez które cierpiałaś stają się głupie.
Może jak na razie tyle Wam o mnie wystarczy.
Kiedyś napisze więcej choć wiem że to już jest bardzo dużo:D. Wiem że większość z Was tego nie przeczytała, ale mam nadzieje, że jest grupka osób, która ma takie lub podobne problemy do moich i też uświadomi sobie że czas z tym skończyć.


A teraz druga część notki,a mianowicie recenzja z MTV EMA<3
Wczoraj o godzinie 20.00 rozpoczęła się gala rozdania nagród MTV EMA, osoby które nie mogły pojawić się osobiście w Belfast, tak jak ja oglądały gale "na żywo" przed wyświetlaczami swoich telewizorów:D
Całą uroczystość prowadziła Selena Gomez, moje zdanie jest takie "Lepiej poradziła sobie Katy Perry, ale nie mogę niczego złego zarzucić Sel naprawdę dała sobie radę, a w końcu rola prowadzącej nie jest taka łatwa. Cała gala była naprawdę zapięta na ostatni "guzik". Świetne oświetlenie, wszystko było wspaniale przygotowane. Najgorszy występ wieczoru LMFAO strasznie fałszowali.
Najlepszy oczywiście Gaga. Kocham ją<3

Tu jest pełna lista zwycięstw na gali.
Najlepszy występ na żywo
Zwycięzca: Katy Perry 
Pozostali nominowani:
Coldplay 
Foo Fighters
Lady Gaga
Red Hot Chili Peppers

Najlepsza Wokalistka
Wygrała: Lady Gaga
Pozostali nominowani:
Adele 
Beyoncé 
Jennifer Lopez
Katy Perry 

Najlepszy Wykonawca Alternatywny
Zwycięzcy:30 Seconds To Mars
Pozostali nominowani:
Arcade Fire 
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
The Strokes 

Najlepszy Wokalista
Zwycięzca: Justin BieberPozostali nominowani:
Bruno Mars 
David Guetta 
Eminem
Kanye West

Najlepszy Wykonawca Hip-hopowy
Zwycięzca: Eminem 
Pozostali nominowani:
Lil Wayne 
JAY Z & Kanye West
Pitbull 
Snoop Dogg

Najlepszy Debiut
Zwycięzca:Bruno Mars Pozostali nominowani:
Far East Movement 
Jessie J
LMFAO
Wiz Khalifa

Najlepszy Wykonawca Rockowy 
Zwycięzcy: Linkin Park 
Pozostali nominowani:
Coldplay 
Foo Fighters
Kings Of Leon
Red Hot Chili Peppers

Najlepszy Wykonawca Pop
zwycięzca: Justin Bieber Pozostali nominowani:
Britney Spears
Katy Perry 
Lady Gaga
Rihanna

Najlepszy Wykonawca MTV World Stage
Zwycięzcy: 30 Seconds To MarsPozostali nominowani:
Arcade Fire 
The Black Eyed Peas 
Diddy Dirty Money
Enrique Iglesias
Kings Of Leon 
Linkin Park 
My Chemical Romance
Ozzy Osborne
Snoop Dogg

Najlepsza Piosenka
Zwycięzca: Lady Gaga – "Born This Way" Pozostali nominowani:
Adele – "Rolling In The Deep"
Bruno Mars – "Grenade"
Jennifer Lopez ft Pitbull – "On The Floor"
Katy Perry – "Firework"

Najlepszy Teledysk
Zwycięzca: Lady Gaga – "Born This Way"Pozostali nominowani:
Adele – "Rolling In the Deep"
Beastie Boys – "Make Some Noise"
Beyonce – "Run The World (Girls)"
Justice – "Civilization"

Najlepszy Wykonawca MTV Push
Zwycięzca: Bruno MarsPozostali nominowani:
Alexis Jordan
Big Time Rush
Far East Movement
Jessie J
Katy B
LMFAO
Neon Trees
Theophilus London
Wiz Khalifa

Najwięksi Fani
Zwycięzca: Lady GagaPozostali nominowani:
Justin Bieber
Paramore
Selena Gomez
30 Seconds To Mars

Najlepszy Polski Wykonawca
Zwycięzca: Ewa Farna
Afromental
Doda
Monika Brodka
Myslovitz

To tyle o gali.:) A teraz część trzecia - ostatnia.

Inspiracja.
Na moim facebook'owym blogu, odzwierciedlenie tego, strona "Lubie to", znajduje się album INSPIRATIONS... są tam zdjęcia które także będę tutaj.


https://www.facebook.com/pages/MADAME-ACHE/211724868900095

Zapraszam. A już jutro outfit. Niestety ale już wyzdrowiałam:( I idę do szkoły:(
Pa;*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. nie oglądała.. szkoda :<

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądalam urywkami , ale zniechęcal mnie "dziadowy" lektor -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, że mnie odwiedziłaś i dodałaś do listy obserwowanych blogów.
    obserwuję..
    pozdrawiam
    mylovelyplot-claire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj , zapomniałam oglądnąć ... Pozdrowienia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu! :) A co do MTV EMA... Jakoś przestałam się jarać tą galą, nie wiem czemu, w sumie wyniki nie są dla mnie zaskakujące :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja czytalam takie złe opinie o Selenie a tez wydaje mi się ze poradziłą sobie :) i ślicznie wyglądała!

    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz ~(^,^~)
    ja tez się strasznie zmieniłam przez nowe towarzystwo, ale powoli wracam do swojej prawdziwej postaci, trzymam kciuki, abyś znowu była sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. buty kosztuja 180 + wysylka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przejrzałam cały album inspiracje na fb, całkiem ciekawe !

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Czekam na kolejnego posta ! (z niecierpliwością)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za odwiedziny ;*
    dodałam od obs. zamieszczę link do twojego bloga w nowej notce (i mam nadzieje że ty też xd)
    pozdro ;D
    będę wpadała częściej i komciała. paa ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka kosztowała mnie 7zł :)

    o tak początki są trudne, ale z czasem będzie łatwiej :) ja też się bardzo zmieniłam, ciągle chodzę na wagary, ale póki mam jeszcze sytuację pod kontrolą to chcę z tym skończyć..

    zapraszam :)
    wiggaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2:08 PM

    Following this, attach the green cord from the subwoofer to the green input fix pc jack
    in the computer to start-up and function the way it was. Application
    software as stated above includes games. Or said a different
    way than the other two events that you have the latest security software in the integrated BASIC language.


    my web site - click here (www.youtube.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)