01012012

A FRESH START. Jest to pierwsza notka w nowym 2012 roku, cieszycie się że mamy już tamten rok za sobą? Ja taaak:) Nowi ludzie, nowe wyzwan...

A FRESH START.
Jest to pierwsza notka w nowym 2012 roku, cieszycie się że mamy już tamten rok za sobą? Ja taaak:) Nowi ludzie, nowe wyzwania, nowe sukcesy ale i także porażki.

Sylwestra spędziłam super, nigdy w życiu nie bawiłam się tak dobrze. Spędziłam z najbliższymi osobami Wiktorią, Natalią, Bartkiem, Kasią i Wojtkiem. Jak sobie teraz przypominam co robiliśmy śmiać mi się chce. ;D|
A tutaj macie zdjęcia<3











my outfit
dress: Vero Moda
boots: Dr Martens
brancelets: lilou http://new.lilou.pl/pl/
https://www.facebook.com/ibujakovska


Miłego dnia:*


You Might Also Like

4 komentarze

  1. fajne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super byłaś ubrana i świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki : )
    uszy kota <3
    dołączam do obserwatorów i liczę na rewanż : )
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:07 PM

    ta z uszami kota ma anoreksje ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)