08012012

Nothing.... Oprócz uczenia, coraz częściej wpisuje w google " licea kraków". Tyle ich jest, że nie wiem które wybrać:/ Brałam po...

Nothing....
Oprócz uczenia, coraz częściej wpisuje w google " licea kraków". Tyle ich jest, że nie wiem które wybrać:/ Brałam pod uwagę szkołę muzyczną, ale, szukam teraz jakiejś artystycznej oraz humanistycznej.
Chodzi ktoś z Was do szkoły artystycznej?

Jest weekend a ja o szkole pisze...
Piątkowe popołudnie spędziłam z N. było wspaniale. Sesja w 100%udana:)
Kocham Cię!!
Zdjęcia poniżej <3
Ojojo. Muszę jeszcze Wasze posty przeczytać i skomentować.
Mam nadzieje że podobają się Wam zdjęcia.



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Super zdjęcia.!!:) Ja też już myślę nad szkołą tylko że ja z gdańska.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2:16 PM

    Do szkoły artystycznej trzeba mieć TALENT. Masz jakiś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3:08 PM

    Gdybyś chciała iść do szkoły muzycznej to musiałabyś mieć ukończony pierwszy stopień ( bo jak wiesz są 3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy stopień gry na fortepianie mam ukończony, teraz jestem 1 rok, 1 stopnia gry na gitarze;)



    Anonimku w przeciwieństwie do Ciebie MAM talent.
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5:52 PM

    nie chodzi o gre na instrumencie tylko rzeczy teoretyczne co to jest pryma sekunda tercja kwarta kwinta przewroty trojdzzwiekow cechy i budowy utworow muzycznych i wiele wiele innych a poza tym trzeba miec swiadectwo ukonczenia szkoly muzycznej a nie ogniska muzycznego jeszce do tego musisz zdac egzamin wstepny na instrumenicie takze do szkoly muzycznej to ty sie raczej nie wybieraj ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to wszystko wiem, kuzynka chodzi do muzyka. Ale dzięki za informacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie fotografie.. normalnie WOW.

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na zapowiedzi książek kraina-pisarstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)