Black glitter.

Hej hej hej./ Znacznie lepiej się dzisiaj czuje! Jutro wyjazd do Krk do kina, ale o pare sieciówek zahacze:D Zrobiłam dzisiaj zdjęcia ubr...

Hej hej hej./
Znacznie lepiej się dzisiaj czuje! Jutro wyjazd do Krk do kina, ale o pare sieciówek zahacze:D
Zrobiłam dzisiaj zdjęcia ubrań, ale wolałam dodać outfit

Taki hymmm inny troszkę:D Ten fason spódnicy jest i będzie jeszcze modny przez kilka sezonów.






jacket - pull&bear
top - zara
skirt - zara
boots - http://www.sequinshoes.pl/
necklace - stradivarius

You Might Also Like

46 komentarze

  1. ramoneska prze prze boska! Spódnica tak jak napisałaś extra modna ale myślę że powinnas nosić krótsze- bo ta zasłania Twoje ładne nogi!

    Dziękuję za komentarz u mnie, oraz za obserwowanie. Odwdzięczam się również obserwowaniem. Będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2:14 AM

    Podoba mi się ta stylizacja.
    Wspaniała spódniczka, są jeszcze one w zarze?

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj,
    mam nadzieje, ze jestes juz zdrowa :) dziekuje za wizyte u mnie, tez wrzucam cie o grona obserwowanych; spodnica- uwielbiam warstwy i przezroczystosci, sukienke w podobnym stylu- tyle, ze krotsza wrzuce dzis u siebie na blogu, ciesze sie, ze moda na nie ciagle trwa i oby jak najdluzej!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw, bardzo lubię takie spódnice jak ta:) buty też sa fajnie, ale do tego zestawu dobrałabym inne nie z taką cholewką, bo jak ktoś tam wczesniej w komentarzu zauwazył niepotrzebnie skracają Twoje piękne nogi. a poza tym jednym szczególikiem wyglądasz obłędnie a ramoneske chętnie bym CI ukradła! :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, nic się nie stało :) fajna, oryginalna stylizacja. Podoba mi się, obserwuję :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest cudowna :)

    odwdzięczam się i również obserwuję :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, bardzo ładzie
    również dodaję się do obs.

    OdpowiedzUsuń
  8. rowniez dodalam do obserwowanych :) wygladasz swietnie, naszyjnik boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit!
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm ... oryginalny outfit <33
    podoba mi się ;**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również obserwuję:)
    Ślicznie wyglądasz!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety, Zara niskich cen nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa ta spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki, świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  15. skóra i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba! spódnica jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie ! dodalam do obserwownych :)
    napisalas u mnie na blogu ze dodalas moj blog do obs jednak tego nie zrobiłaś :) mimo to zapraszam
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% dodałam bo wpierw dodaje a później pisze komentarz:)

      Usuń
  18. Podoba mi się!! i mój ulubiony kolor króluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. butów za bardzo nie widać na tych zdjęcia, ale naszyjnik świetnie kontrastuje z całym strojem;)
    dziękuję za odwiedziny, również dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się :) również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw! kiecka super w takim połączeniu ;) no i naszyjnik przeeboski ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11:27 PM

    Świetnyy jest ten zestaw! Tak trzymaj!!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw :)

    dziękuję za miły komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz obłędnie! Spódnica jest powalająca :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny zestaw ;]
    również dodaje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Do twarzy Ci w czarnym, świetny outfit : D

    OdpowiedzUsuń
  29. This post is really nice, I like it so much!!! These photos are amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialna stylizacja :))
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie :))
    www.lacipriacompatta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny naszyjnik! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna spódnica, ale chyba nie dla mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuje za komentarz :)
    KRK <3
    co do zestawu, to raczej nie dla mnie, nie mój gust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. oczywiście ja też obserwuję :) będę tu wpadać częściej, mam nadzieję, że Ty również będziesz mnie czasem odwiedzać ;) świetny masz naszyjnik ; o

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie znów KONKURS to nie zapomnij zostawić maila kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy4:19 PM

    Matrix kurwa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)