Ladies 4 Ladies

Tegoroczny Dzień Kobiet ("święto" które tak nienawidze) był w 100% udany:) Jak wcześniej już wcześniej pisałam, zostałam zapros...

Tegoroczny Dzień Kobiet ("święto" które tak nienawidze) był w 100% udany:)
Jak wcześniej już wcześniej pisałam, zostałam zaproszona na impreze "Ladies 4 Ladies".
Przyjęcie składało się z licznych pokazów odzieży jak i fryzur. "Gale" rozpoczęto pokazem kolekcji wiosna/lato projektantek Zemełka&Pirowska. W projektach dziewczyn szczególnie spodobały mi sie kroje, oraz najmodniejsze w tym sezonie barwy pasteli. To nie wszystko! Dla wielbicieli mocniejszych, bardziej intensywnych kolorów w kolekcji znalazły się odcienie fuksji.
Po tak wspaniałym starcie, nic tylko podziwiać stroje kolejnej projektantki-Teresy Rosati.
Spodziewałam się czegoś lepszego. Suknie miały dość banalne kroje, faktury, wzory. Kreacje które wywarły na mnie szczególne wrażenie, możemy kupić w sieciówkach (h&m, zara, bershka).
Jak dla mnie, źle dobrane materiały,wzory.
Następnie mogliśmy zobaczyć modelki pięknie uczesane, przez team Macieja Maniewskiego.
"Wisienką na torcie" był recital Ady Szulc - finalistki xFactor. Zostały przygotowane covery najbardziej znanych piosenek, które w jej wykonaniu były świetne.
Nic dodać, nic ująć. :) Wieczór był wspaniały.

A już jutro mamdla Was aż dwie stylizacje:)









pro. t.rosati










Zemełka&Pirowska






You Might Also Like

5 komentarze

  1. sukienki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory tych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja musiało być naprawdę super ;) Zazdroszczę z całego serca ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. o zazdroszczę Ci że mogłaś tak świetnie spędzić ten dzień.;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)