Orange.

Dzisiaj słonko, tak pięknie świeciło, że musiałam wyjść z domu. Nie wiem czy teraz piszać notkę, nie mam gorączki, ahhh;/ Ale zdjęcia outf...

Dzisiaj słonko, tak pięknie świeciło, że musiałam wyjść z domu. Nie wiem czy teraz piszać notkę, nie mam gorączki, ahhh;/ Ale zdjęcia outfitu są:)











torba-  to jest ta nowa L.Credi
sukienka- Zara
buty - http://www.sequinshoes.pl/
pasek - Steve Madden
marynarka- Zara (brokatowa)
okulary-Mango
naszyjnik-www.oasap.com




FACEBOOK


MODNAPOLKA


LOOKBOOK



You Might Also Like

12 komentarze

  1. bardzo ładna torba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna pomaranczowa torebka od razu wpadla mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta sukienka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest swietnym akcentem w tym stroju. : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma bardzo ciekawe zdobione rękawki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka - sama niedawno kupiłam w kolorze miodu :) Uważam, że takie kolorki są idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna marynarka i okulary :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka. <3
    Może masz ochotę poobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)