Butik La Perle

Cześć, długo mnie nie było, jestem zabiegana od rana do wieczora i nie wyrabiałam z postami. Takie życie;/ Ale teraz mam trochę czasu, za...


Cześć, długo mnie nie było, jestem zabiegana od rana do wieczora i nie wyrabiałam z postami. Takie życie;/
Ale teraz mam trochę czasu, za tydzień  śiweta i WOLNE.

Dzisiaj miałam okazję uczestniczyć w otwarciu La Perle. Butik znajduje się w samym centrum Krakowa, przy ulicy Dominikańskiej.
"La Perle" to miejsce, które połączy nowoczesną wizję mody młodych designerów z tradycyjnymi formami. Będzie to nowy i zaskakujący zarazem showroom, w którym każdy wielbiciel trendów znajdzie coś dla siebie.

Dodatkowo, będzie to pierwsze miejsce na modowej mapie Krakowa, oferujące pełne kolekcje duetu Zemełka & Pirowska. Od tej pory będzie można wybierać, przymierzać, zamawiać i kupować produkty bez ograniczeń, korzystając z porady samych projektantek!

Oprócz ubrań i dodatków w butiku będzie dostępna również ręcznie wykonywana biżuteria Diny de Białynia Woycikiewicz, okulary marki Massada, buty Loft 37, torebki od Katsu oraz genialne, naturalne kosmetyki Tso Moriri.

Butik La Perle ma szansę stać się ciekawym, wyróżniającym się miejscem, które za sprawą swojego klimatu sprawi, że zakupy będą jeszcze większą przyjemnością.


Marki:
ZemełkaPirowska www.zemelkapirowska.com/store/
Dina de Białynia Woycikiewicz
Massada
http://www.massadaeyewear.com/
Loft 37 http://www.loft37.pl/
Katsu http://www.katsu.pl/
Tso Moriri http://www.tsomoriri.pl/





















,

You Might Also Like

8 komentarze

  1. świetne kolczyki :D
    Takie niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobaja mi sie buty i torebki, kolczyki tez bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki sowy! Umarałam, są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. torebki są boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne niektóre rzeczy, ale znowu i cena niezbyt...

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie wszystko mi się podoba :)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)