Lace.

Cześć, Dzisiaj niestety już sie ochłodziło, ale mimo tego było dość gorąco! Mój blog znów organizuje konkurs. Z czym do wygrania? Dowieci...

Cześć,
Dzisiaj niestety już sie ochłodziło, ale mimo tego było dość gorąco!
Mój blog znów organizuje konkurs. Z czym do wygrania? Dowiecie się już za tydzień;)

Nie wiem co mnie skusiło na taki outfit;/ Ale podoba mi się.
Mam na sobie sukienkę z Zary, tak sukienkę. Jej górna część została ukryta pod spódnicą;). Kurteczka która tutaj posłużyła za bluzkę koronkową jest z H&M KIDS.  Sandałki to prezent od siostry TopShop.

FACEBOOK

Zapraszam:)


















dress - zara
jacket - h&m kids
sandals - TopShop
belt - no name.
glasses - mango

You Might Also Like

12 komentarze

  1. ślicznie wyglądasz :)
    fajna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  2. całość bardzo ładnie się ze sobą komponuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie to nie spódnica tylko sukienka - komentarz do Pani wyżej. Wow! :) Mówiłaś, że lubisz koronkę i pięknie to pokazujesz! :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kurteczka jest boska ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. No kurtka <3
    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna bluzeczka/kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4:41 PM

    buty do niczego nie pasują, kurtka jest za krótka, a ten pasek...

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kurteczka jest piekna, chcialam ja sobie kupic :P
    zapraszam do obserwowania mojego bloga, duzo o modzie, stylizacje, lookbook. Na pewno znajdziesz cos dla siebie :)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTAGowana do zabawy w 11 pytań na moim blogu! :) Zapraszam do siebie po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)