spotkanie bloggerek + outfit

Cześć, Dzisiaj skończyłam hot 16!! Hahaha. Dostałam od siostry palete cieni MAC. :)  Po całym spędzonym dniu z Tomkiem, mam dość - jest...

Cześć,
Dzisiaj skończyłam hot 16!! Hahaha. Dostałam od siostry palete cieni MAC. :) 
Po całym spędzonym dniu z Tomkiem, mam dość - jesteś głupi!! :D

28 kwietnia odbyło się spotkanie bloggerek Krakowskich. Dziewczyny są wspaniałe, jeszcze nigdy tak dobrze się nie bawiła. Panowała wspaniała atmosfera:) 
Trzeba to powtórzyć! :)

w spotkaniu brały udział.

http://www.evegore.blogspot.com/
http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/
http://perfection-and-harmony.blogspot.com/
romantica













kocham Cię Ewa za te włosy:)










A więc moja mama wczoraj wylookała w sh torebkę LV nie wiem czy jest oryginalna, dość solidnie wykonana, skórzana, więc jest możliwość.
Marynarkę miałam już na sobie, kupiłam ją rok temu w Stradivarius. Spodnie znajome wam juz cygaretki z H&M. Okulary Ray ban dostałam 2 lata temu na urodziny, jeszcze się trzymają. I na koniec ta świetna mgiełka z "frędzlami" - Stradivarius, kocham ją!

Nie wiem dlaczego zdjęcia wyszły takie "ostre" :d













jacket - stardivarius
pants - h&m
glasses - ray ban
bag - sh (lv)
top - stradivarius
shoes - no name




Już jutro nowy konkurs:)
Do jutra:) 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ooo, wow są i zdjęcia z Naszego spotkania, KRADNĘ IGA, mam nadzieje, że mogę! :*
    Świetny look, zarówno ze spotkania, jak i ten z tego postu. Zazdroszczę takiej perełki z SH! :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki temu, ze kolory wyszły tak ostro został odzwierciedlone to co miałaś na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee ze mnie GŁUPTAS! 100 lat Iga! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER FOTKI,WIDAC ZE SPOTKANIE BYLO UDANE,ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie fotki :) NNa spotkaniu było super, cudownie było Was spotkać face to face! Musimy się wybrać na wspólne buszowanie po krakowskich sh ;)
    Czy mogłabym Cię poprosić o przesłanie fotek na kicajka.krk@gmail.com, albo może wrzuciłaś je na jakiś serwer, z którego mogę je ściągnąć?

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdź na torebce, czy monogramy na zszyciach są całe, czy nie (znaczy, czy nie kończą się w połowie). Jak są całe, to masz oryginalną torebkę ;) I kurde, nie wiem, jak to lepiej wytłumaczyć XD
    Świetne fotki :)
    Dodałam twojego bloga do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram przedmówczynie. Sprawdź czy sa monogramy. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zazdroszczę spotkania! U mnie ostatnio było szczecińskie, ale przez matury nie dałam rady pojechać ;<

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo wyglądacie :) takie spotkanie musiało być niezwykle przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!
    Zechcesz wzajemnie poobserwować (Modna polka)?
    Pozdrawiam
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zestawienie, tak jak lubię, moje ulubione kolory :)
    Dziękuję za odwiedziny na Modnej.:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)