The best three days

Cześć:) Jak wspominałam post wcześniej byłam na zielonej szkole w Bukowinie Tatrzańskiej. Wspaniale spędziłam te 3 dni, w miłym tow...

Cześć:)


Jak wspominałam post wcześniej byłam na zielonej szkole w Bukowinie Tatrzańskiej. Wspaniale spędziłam te 3 dni, w miłym towarzystwie, w pięknym miejscu. Czego chcieć więcej? Aaa tylko pogoda nam nie dopisała, ale wszyscy sobie poradziliśmy. Mamy teraz co wspominać kiedy wszyscy przemoczeni do suchej nitki. hahhaha:D Mam kilka zdjęć, te najlepsze, te które nie zostały ocenzurowane głupimi minami:) 
Wieczorne poznawanie sąsiadów pod naszym pokojem, rozmawianie z nimi całą noc, śmianie się gdy Wilu czytał mojego i Natexa bloga, chowanie się w wnęce pokoju tzw. "budzie", pomylenie ogniska z kolacją, kłótnie kto pierwszy idzie do łazienki, moje wspaniałe zakłady z Dajną. Spanie Dajany kiedy my miałyśmy beke :D, moje zdjęcia jak śpię, Natalii głupie miny do każdego zdjęcia, Izy wspaniały masaż, Karoliny "Instagram" na którym znajdują się moje "dziwne"  pozy.Hhahahaha. Było wspaniale trzeba to powtórzyć w tym samym składzie. :)


A już w jutrzejszym poście relacje z pokazu Macieja Zienia, Zemełki & Pirowskiej oraz Jackoba Habera. :) Było wspaniale. Mam dla Was także filmiki z pokazów:)


Wyniki rozdania.

JUTRO (przepraszam, za opóźnienia)



















moje codzienne używanie laptopa, siedząc na parapecie 







 



Do jutra:)

FANPAGE

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Jak dobre towarzystwo to i zła pogoda niestraszna! widać zabawa była wysmienita!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim towarzystwie pogoda nie jest ważna:) Dobrze że się dobrze bawiłaś to najważniejszE:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo fotek , ale fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:03 PM

    mieszkaliscie w bukowinie tatrzanskiej w pensjonacie "stasinda" ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5:51 PM

    Myślałam, że w lipcowym (tak jak mówiłaś) numerze gazety Elle będzie wzmianka o tobie? Albo czytałam złą gazetę albo coś znowu poszło nie tak. Kiedy będzie można tam o Tobie przeczytać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!!! Nie myślałam ,ze wygram ja te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary na drugim zdj. śliczne! <3
    obserwuję Cię w związku z akcją na forum ModnejPolki
    obserwuję jako Nenka, także liczę teraz na rewanżyk :) buziaki :*
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)