I realized some bigger dreams of mine.

Cześć:) Już dzisiaj mam dla Was nowy post:) Piąteczek jak to piąteczek zleciał mi wspaniale, sobota z Pauliną też spoko, dzisiaj niedziel...

Cześć:)
Już dzisiaj mam dla Was nowy post:)
Piąteczek jak to piąteczek zleciał mi wspaniale, sobota z Pauliną też spoko, dzisiaj niedziela już i znów zaczyna się ciężki tydzień:/
Wczoraj byłam na outficie, po dłuższych przemyśleniach uważam, ze jest to jeden z najlepszych. Śliczna asymetryczna spódniczka z MANGO wspaniale komponuje sie z błękitną koszulą z H&M. A całość przyozdabiłam pomarańczowa torbą z TK MAXX i sandałki z SEQUINSHOES.



A już za tydzień nowy konkurs, zapraszam:)

















shirt - h&m
skirt - mango
shoes - sequinshoes 
bag - tk maxx
glasses - ray ban
jacket - stradivarius

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Buty genialne, calosc bardzo mi sie podoba!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta koszula. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty, świetne gify! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne animacje oraz zdjecia! :) Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo szybko mijasz na tych animacjach :p Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6:22 PM

    świetne buty. ogólnie fajny strój ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny outfit! spodniczka i buciorki, zresztą wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog.Podoba mi się .Zapraszam do mnie -> someone-like-meee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)