Want to spread my wings and fly.

Cześć misiaczki:)  Jej,  jak ja dzisiaj słodzę wszystkim:)  U mnie ogólnie to nudy, do szkoły już nie chodzę, bo po co:? Oceny jako tako...

Cześć misiaczki:) 
Jej,  jak ja dzisiaj słodzę wszystkim:) 
U mnie ogólnie to nudy, do szkoły już nie chodzę, bo po co:? Oceny jako tako poprawione, chodź jestem tegorocznymi wynikami zawiedziona w 100%. Sprawdziłam dzisiaj wyniki z gimnazjalnych, o dziwo najlepiej poszła mi historia. hahahahah!! :) 

Zdjęcia ze spaceru z Natexem:)







 
 

skirt- new yorker
blouse - h&m
shoes - h&m
bag - chanel (original)
hlasses - h&m
ring - glitter
braceletes -  Romantcia


FANPAGE


PS.










You Might Also Like

18 komentarze

  1. Fajnie CI w tej spódnicy i nawet nóg nie masz skróconych prze z nią:D Fajny pierścionek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka przesłodka :)
    nie orientujesz się, czy są te buty na przecenie? chcę takie sobie kupić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich na przecenie nie ma, sama chciałam sobie kupić. Moje po 2 miesiącach chodzenia są całe pozdzierane, a są Mega wygodne:)

      Usuń
  3. piękna spódniczka i buty!! ;OO

    OdpowiedzUsuń
  4. CUdowna spodnica! :) Jest idealna ;) swietnie ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja i śliczna ty :*
    mnie najlepiej poszła matematyka o dziwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam Iga ważne że podeszłaś wgl do egzaminu;)
    No no ładnie wyglądasz ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle wszystko super <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bluzka :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia :)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7:05 AM

    I believe that is among the so much vital info for me.
    And i'm satisfied reading your article. But wanna commentary on some common things, The web site taste is great, the articles is in point of fact nice : D. Just right job, cheers
    Take a look at my website : china airlines

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6:21 PM

    This is really interesting, You're a very skilled blogger. I've
    joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post.
    Also, I have shared your web site in my social networks!



    Feel free to surf to my web site; home cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5:30 AM

    Exceptional post however , I was wondering if you could write a litte more on this topic?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Bless you!
    Feel free to visit my weblog - vuelos a tailandia

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy9:35 PM

    Every weekend i used to go to see this site, because i want enjoyment, since this this web page conations really good funny information too.
    Feel free to surf my web page ... vuelos a india

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy3:27 PM

    This post will help the internet viewers for building up new weblog
    or even a blog from start to end.
    Here is my web-site airlines

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)