Chillout.

Cześć. Będąc na spacerze z moim psem - Czekoladką - postanowiłam zrobić na szybko kilka zdjęć mojego stroju. Outfit był hmm na luzie, kró...

Cześć.
Będąc na spacerze z moim psem - Czekoladką - postanowiłam zrobić na szybko kilka zdjęć mojego stroju. Outfit był hmm na luzie, krótkie spodenki, szeroki sweter, espadryle na płaskiej podeszwie i najnowsza torebka z Stardivarius. Buty kupiłam na przecenie za 9,90 w New Yorker, ta cena zaskoczyła mnie niesamowicie:) Spodenki   tegoroczny nabytek z Bershka.
Już jutro post z dzisiejszymi zdjęciami :)





watch - guess
sweater - h&m
shorts - bershka
bag - stradivarius
shoes - New Yorker
band - h&m|
glasses - ray ban

You Might Also Like

9 komentarze

  1. świetnie wyglądasz ! boski sweter ! :D

    camy-j.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje i licze na to samo

    zapraszam http://fashionemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra ma prawie taki sam zegarek! Swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te same buty i uwielbiam je, chociaż kupiłam 37 (38, które mniej-więcej normalnie noszę było na mnie za duże) i są strasznie ciasne. fajny zestaw, super sweterek i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, bardzo ładny sweterek :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)