Have less. Do more. Be more.

Cześć, Jak mijają wam wakacje? Na dzisiejszy post szykowałam inny outfit, ale kaprysy pogody pokrzyżowały mi plany. Codzienne przeglądani...


Cześć,
Jak mijają wam wakacje? Na dzisiejszy post szykowałam inny outfit, ale kaprysy pogody pokrzyżowały mi plany. Codzienne przeglądanie pogody i sprawdzanie kiedy będzie słońce, ba! ciepło.
Mam nadzieje, że już w tym tygodniu na niebie nie pojawi się ani jedna chmurka:) Juz w piątek mam sesje z modelką:) Ciekawa jestem czy spodobają wam się efekty końcowe.














skirt- sh
t-shirt - diy
belt - zara kids
shoes - zara
jacket - h&m kids
bag - www.etorebka.pl
glasses - six

You Might Also Like

7 komentarze

  1. też mam dość tej pogody-_-" Ale w tym tygodniu ma się już u mnie rozjaśniać.;)
    A co do zdjęć bardzo ładne.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka :)

    http://theblondberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzka !
    ;) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja.
    Obserwuje, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajna stylizacja! Niedawno też zrobiłam taki t-shirt- więc mam już pomysł na stylizację! Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)