That's my world too; Just let me love you.

Cześć, Wracam po długiej przerwie:) Zaraz po zakończeniu roku szkolnego wyjechałam na obóz do Niedzicy. Nie wiem nawet od czego zacząć...

Cześć,
Wracam po długiej przerwie:) Zaraz po zakończeniu roku szkolnego wyjechałam na obóz do Niedzicy. Nie wiem nawet od czego zacząć, żeby opisać wyjazd. Tak się stało że "wylądowałam" w pokoju z ZUZIĄ, KASIĄ i WIKI <3 Codzienne bicie się klapkami, krzyczenie która idzie pierwsza do łazienki, jedzenie o 1 w nocy kanapek z pasztetem na pewno zostaną na długo w mojej pamięci <3 

W galeriach zaczęły się letnie wyprzedaże. I LIKE IT. 
Pierwszy raz założyłam te rzeczy. Mam nadzieje że się spodoba:) 






















skirt - h&m
top - h&m
necklace - iloko
bag - stradivarius
shoes - pull&bear
watch - guess
earrings - glitter
braceletes Romantcia


My instagram 

FANPAGE 

To wszystko.
Cześć i miłych wakacji <3


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Chyba poruszyłam twoje serce mówiąc ci że zaniedbałaś bloga <3 Hahaha Ładnee! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. slodkie buty i top na zamek- bardzo sexy! o tak, takie wspolne obozowanie ma niezapomniany smak!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja i osoby z którymi byłam na jakiś obozach, koloniach zawsze robiłyśmy grafik do łazienki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny top, zegarek, biżuteria, buty... wszystko mega :D bardzo udany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno kupowałaś ten top?:) Bo wszędzie takiego poszukuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci tego topu, jest nieziemski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądasz! Połączenie topu i spódniczki - cudo <3

    obserwujemy? :)
    http://theblondberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9:49 PM

    Czemu nie napisałaś dlaczego tak długo nie było notki . Może ci wstyd
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:48 AM

      Ja wiem dlaczego tak długo nie było notki.
      Ale lepiej gdyby się sama przyznała.
      Twój kolega(kiedyś) Olaf ;d.

      Usuń
  9. Świetna stylizacja ;*

    Mam pytanie: Jaką lustrzanką robisz zdjęcia ?.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)