Maybe some of us aren't good at anything.. (3in1)

Cześć, mam dla was dwie zaległe stylizacje i 1 nową:)   dress - stradivarius bag - stardivarius shoes - h&m bransele...

Cześć,
mam dla was dwie zaległe stylizacje i 1 nową:) 


 dress - stradivarius
bag - stardivarius
shoes - h&m
branselets - Romantica
watch - guess


2.






skirt - stradivarius
corset - bershka
shoes - tk maxx
watch - guess
necklace - h&m
glasses - ray ban
bag - sh


3.








branselets - Romantica and h&m
dress - Zara
shoes - Beshka
bag - sh
glasses - h&m
watch - guess


UWAGA!
Już za tydzień organizuje rozdanie w którym do wygrania są buty! Jedna z 3 par wybranych. 
Aby konkurs się odbył musi być przynajmnie200 obserwatorów na blogu i 24tys wejść.Publikujcie bloga na swoich facebooka'ch, informujcie znajomych o konkursie.Zapraszam :)





You Might Also Like

12 komentarze

  1. piękny zegarek ! Nie mogę doczekać się rozdania ; )

    zapraszam: myrockinrobin.blogspot.com ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sa te buty z bershki, cudowny pierwszy outfit. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienki i naszyjnik <3 cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne koturny :) i wgl outfity fajnie dobrane:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sukienka z Zary !
    dziękuję za tak miłe słowa i zapraszam na następne notki. szkoda, że przez znajomych zrezygnowałaś z prowadzenia 1-go bloga. dlatego ja nie mówię ani rodzinie ani znajomym o blogu. nie powiedziałam nawet przyjaciółce - taki mój duży sekret :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje :)
    Zapraszam do mnie: fashionkarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka ma wycięty cały bok, dopiero rozpoczyna się zszycie jej na wysokości bioder, pasek nie wyglądał ciekawie w takim połączeniu, jak przyjrzysz się to na 2 zdjęciu widać to wycięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. równiez obserwuje i dziekuje za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka i buty ah :) musze czesciej wpadac :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne panterkowe buty! :)
    zachęcam do obserwowania, zapraszam na nowy post, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie, ale to strasznie podobają mi się Twoje okulary z H&M i pluję sobie teraz w brodę, że w tym roku jakoś omijałam stoiska z okularami :<<

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)