There is always hope...

Wakacje powoli dobiegają końca, pogoda coraz bardziej płata nam figle, raz deszcz, raz słońce, raz burza, raz duchota..Bardziej czuć jesie...

Wakacje powoli dobiegają końca, pogoda coraz bardziej płata nam figle, raz deszcz, raz słońce, raz burza, raz duchota..Bardziej czuć jesienną atmosferę na dworze, czy też w sklepach, przeglądając kurtki "moro".
Od września zaczynam tzw "nowy etap w życiu" - szkoła średnia. Czy ona rzeczywiście jest taka jak ukazują    ją amerykańskie filmy dla młodzieży? Czy jest przesączona różnymi grupami ludzi? Tak jak to było w "means  girls" czy nawet i w "High School Musical" :) Jakie są moje odczucia co do high school? Sama nie wiem<?> Tylko tyle, że trzeba się 5razy tyle uczyć;p Jedni mówią, że to ich najlepszy okres w życiu, drudzy wprost przeciwnie. Mi się wydaje, że zależy to tylko od ludzi, z którymi spędzisz te 3 lata.:)

Dzisiaj mam dla was post z zdjęciami z dzisiaj, ale mam jeszcze zaległe 3:)Zestaw który kocham! Świetne czarne szorty z Bershka, do tego magiczna tunika od Zemełka&Pirowska z krzyżem na plecach. Wisienką na torcie są mokasyny od SequinShoes w panterkowy print oraz transparentna kopertówka także z Bershka. Do zestawu dodałam kilka kolorowych bransoletek z H&M oraz dwie od Romantica.









tunic - Zemełka&Pirowska
shorts- Bershka
bag - Bershka
shoes - SequinShoes
bracelets - Romantica.

 and h&m
glasses - h&m
ring- glitter



UWAGA!
Już za tydzień organizuje rozdanie w którym do wygrania są buty! Jedna z 3 par wybranych. 
Aby konkurs się odbył musi być przynajmniej 200 obserwatorów na blogu i 24tys wejść.Publikujcie bloga na swoich facebooka'ch, informujcie znajomych o konkursie.Zapraszam :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. swietne !!
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten tył bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ;)
    fajny blog^^
    http://other-street.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne buty!
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznaa tuunika ♥
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)