You are worth more than this...

Cześć, Dzisiaj z rana wyjeżdżam nad piękne morze Bałtyckie wraz z siostrą i resztą! Wyjazd jest całkowicie niezaplanowany. Jak to ja miał...

Cześć,
Dzisiaj z rana wyjeżdżam nad piękne morze Bałtyckie wraz z siostrą i resztą! Wyjazd jest całkowicie niezaplanowany. Jak to ja miałam 5h godzin na pakowanie i napisanie posta, ale ja wolałam siedzieć i przeglądać strony na Facebook. Ahhh.. teraz cała zdenerwowana biegam po pokoju z ubraniami..:)

Adventure awaits!

Zestaw jest stworzony z ubrań "zeszłorocznych". Wszystko (oprócz butów) kupiłam rok temu, pod koniec wyprzedaży. Wspaniałe skórzane spodenki kosztowały TYLKO 19,90zł (!) w Bershka, koszula i kamizelka pochodzi z Zary. Jak zawsze mój każdy outfit składa się z zestawu bransoletek od Romantica! 








mój misiaczek.
shirt - Zara
vest - Zara
shorts - Bershka (19,90!)
shoes - Pull &Bear
bracelets - Romantica 
glasses - New Yorker


UWAGA!

Już za tydzień organizuje rozdanie w którym do wygrania są buty! Jedna z 3 par wybranych. 
Aby konkurs się odbył musi być przynajmnie200 obserwatorów na blogu i 24tys wejść.Publikujcie bloga na swoich facebooka'ch, informujcie znajomych o konkursie.Zapraszam :)





You Might Also Like

13 komentarze

  1. Buty są genialne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki i torebka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego pobytu na Morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba całość! Miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne szpileczki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna buty, bardzo mi się podobają <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre buty. Zapraszam do mnie na przepis na kolorowego drinka ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kamizelka. Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty! Też lubię wyprzedaże i chodzę w zeszłorocznych ubraniach! pozdrawiam + obserwuję Majorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:39 PM

    o łeeeee (sorry), ale myślałam że stać cię na lepszego MISIACZKA ,a poza tym czemu on nosi męskie buty >?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)