Black school.

Cześć, Wakacje zleciały w błyskawicznym tempie, nawet nie wiem gdzie się podziały te dwa miesiące...przeleciały z wiatrem. Jak zakończyć t...

Cześć,
Wakacje zleciały w błyskawicznym tempie, nawet nie wiem gdzie się podziały te dwa miesiące...przeleciały z wiatrem. Jak zakończyć ten wspaniały "summer time"? Może nie dla wszystkich w miły i przyjemny sposób - "rozpoczęciem roku szkolnego". Na tą uroczystość, postanowiłam założyć "małą czarną" Zara z świetnym "zakrytym" wycięciem na plecach. Dobrałam do niej moje ulubione szpilki z Pull&Bear oraz delikatnie podkreśliłam cały strój bransoletkami od Romantica i zegarkiem Guess'a.









dress- zara


                 branselets - romantica
          shoes- pull&bear
     watch - guess
              jacket - stradivarius

You Might Also Like

8 komentarze

  1. ale się zauroczyłam plecami i dekoltem sukienki, cudeńka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki, cudowne są ! Podzielisz sie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym komentarzem. <3

      Usuń
  3. buty śliczne ! ;D zapraszam do mnie ! ;p ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. butki skradły me serducho ... są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. That is such a perfect little black dress for you! And I'm adoring those super cute heels, too!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this whole outfit!! super chic!! you look so pretty too :)
    i'm following you on GFC too and Bloglovin!
    xoxoxo

    UnwrittenDetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)