It's better to burn out than fade away.

 Cześć, Minimalizm... Powoli już kończy nam się wrzesień, z każdym dniem robi się coraz chłodniej. A mi już tęskno za latem... Jak i ze...

 Cześć,
Minimalizm...
Powoli już kończy nam się wrzesień, z każdym dniem robi się coraz chłodniej. A mi już tęskno za latem...
Jak i zeszły rok zleciał szybko, tak i ten pewnie też. Zanim się obejrzymy znów będą wakacje. Ale jak na razie pozostaje nam czekać.

Zestaw ten należy do jednego z moich ulubionych. Jest prosty, stylowy i .... kobiecy. Skórzana spódnica to staroć z mojej mamy młodzieńczych lat:) Koszula Z bershka świetnie komponuje się z wisiorem Swarovski.








shirt - Bershka
skirt - no name
belt - zara
bag - bershka
necklace - swarovski
ring - gitter
shoes - pull&bear






And Tomek.
sweater - h&m
t-shirt - h&m
pants- h&m
shoes- converse



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Przeslicznie wyglądacie. Twoja spódnica skradła mi serce. Zapomniałam o butach! Minimalizm zawsze w modzie. Prostota - jest elegancka i piękna, trendy przemijaja, a ona trwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj moja imienniczko! :)
    Cholernie podoba mi się Twoja spódnica i torebka! Okulary również z chęcią bym Ci ukradła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, dodatki robią całość, tylko wisiorek bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jakie cudowne szpileczki! Mega są, podobaja mi sie bardzo ;) Buziaki, serdecznie zapraszam na nowa notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zacznę może od Tomka - świetnie łączy kolory ;d
    a teraz Ty, uwielbiam czerń! Więc zestaw do mnie bardzo przemawia. Cudowna torebka i pasek! Piękne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi lovely ! you look so pretty :D love your outfit also. what do you think of following each other on GFC? let me know

    Much of love,

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą samą torebkę, tylko białą. jest świetna =]

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądcie genialnie!
    mega spódnica
    super!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja. W pełni zastępuje małą czarną :3.
    dodałam się do obserwujących i licze na to samo :3.
    wordrobezone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię minimalizm, bardzo fany zestaw!
    bardzo podoba mi sie tomka outfit :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)