Live for today

Witajcie kochani.  To dopiero pierwszy tydzień szkoły, a ja mam już dość. Spadł na mnie grom lekcji, co to ma być? Test z religii? Pewni...

Witajcie kochani. 
To dopiero pierwszy tydzień szkoły, a ja mam już dość. Spadł na mnie grom lekcji, co to ma być? Test z religii? Pewnie cały jutrzejszy dzień będę siedzieć nad książkami... z historii, matematyki, polskiego i angielskiego. Jeszcze ta pogoda..raz ciepło, a raz zimno. Chcę wakacje. 

Na zakończenie szkolnego tygodnia postanowiłam się ubrać dość barwnie. Cały strój był utrzymany w jasnej kolorystyce, co bardzo mi odpowiada. Śliczne spodnie z h&m zestawiłam z  koszulą Stradivarius. Założyłam do nich conversy i duża torbę a'la Wang z etorebka.pl













 pants - h&m
shirt - stradivarius
watch -  < klik >
shoes - converse
bag - etorebka.pl
branselet - Romantica 







You Might Also Like

8 komentarze

  1. wasze zdjęcia razem są mega urocze! I mam słabość do Twojej koszuli ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny zestaw do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miętowe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. masz boską koszulę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :) Letnio i bardzo przyjemnie. Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie wyglądasz <3! Bardzo podoba mi się ten zestaw :). Super!
    Dodaję do obserwowanych, jestem ciekawa Twoich kolejnych setów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek spodni przypadł mi do gustu . Mięta <33
    Śliczne masz te włosy <3
    Masz mega tego bloga ! <3
    Fajne wpisy, super fotki . ;*
    Zapraszam do sb . ;3
    www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na miłe komentarze oraz obserwatorów, dąże do 200 obserwatorów,
    będę wdzięczna za pomoc ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula!!:)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)