Promise you'll remember that you're mine.

Cześć kochani, drugi tydzień szkoły, września a mnie już rozłożyło.Taka piękna pogoda a ja muszę siedzieć w domu... W poniedziałek i dzi...

Cześć kochani,
drugi tydzień szkoły, września a mnie już rozłożyło.Taka piękna pogoda a ja muszę siedzieć w domu...
W poniedziałek i dzisiaj zawitały do mnie paczki, jedna z SequinShoes a druga z MissWish. Postaram się na sobotę przygotować stylizację:)

Stylizacja dzisiejsza jest może i zwyczajna, ale bardzo elegancka i wygodna. Bardzo lubię zakładać czarne rurki z koszulami, bluzkami czy tez zwykłymi t-shirt'am. Nie trzeba dłużej się zastanawiać aby zrobić modny i stylowy set z takimi spodniami, wszystko do nich pasuje:).
Postanowiłam dodać zestawowi troszkę dziewczęcego uroku w postaci ślicznej opaski z h&m. Większa ilość dodatków jest zbędna.








 



band - h&m
shirt - bershka
pants - h&m
shoes - no name
ring - TopShop
belt - sh


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Anonimowy10:00 PM

    Fajna koszula, bardzo podoba mi się opaska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mis ie koszula i oprawki okularów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:51 AM

    kociaku Ty mój :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula i piękny pierścionek! :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie. :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely Style & Blog!!!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    Ps. Follow each other on Bloglovin & GFC?????

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;)obserwacja? ;> pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladnie wygladasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna opaska ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula i opaska są fantastyczne!<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierścionek jest fajjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! :) cudowna kolorystyka, cały zestaw i klimat zdjęć! :) a pierwsza fotka mistrzowska :* obserwuję i zapraszam do Mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna koszula ;)

    Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula, okulary, chrabąszcz <3
    obserwuję i zapraszam do siebie!

    http://lifestyle-moullis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygoda jest najważniejsza :) A Twoja stylizacja wcale nie jest zwyczajna, bo urozmaiciłaś ją ładnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful style! followed you in gfc, hope you will follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczna koszula ;)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś śliczna : ) ale od stóp do głów cała na czarno ; <

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)