Protect me from what I want

Cześć, Być może już w następnym poście będzie konkurs. Mam nadzieje, że nagrody wam się spodobają <3 A co u Was? Jak w szkole, pr...

Cześć,

Być może już w następnym poście będzie konkurs. Mam nadzieje, że nagrody wam się spodobają <3
A co u Was? Jak w szkole, pracy, domu?  Mam nadzieje, że dobrze.
Nie lubię postów "szybkich", ale czas mi nie pozwala na dluższe rozpisanie się.
Przepraszam.








 leather pants - zara
sweater - no name
shoes - SequinShoes
bag - MissWish
bracelet - house 








You Might Also Like

11 komentarze

  1. super buty!
    zapraszam do mnie
    http://sonja-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka z House'a? Wyśmienita!

    OdpowiedzUsuń
  3. co powiesz na ocene którejś ze swoich stylizacji z męskiego punktu widzenia? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny sweter! :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter mnie urzekł, po prostu. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Wracam pod nową nazwą bloga :) Mam nadzieję,że tak jak wcześniej dodasz mnie do obserwowanych, pozdrawiam K:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter najbardziej mi się podoba. Trafia w mój gust!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny sweter! I do tego z takim uroczym kapturkiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny sweter :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)