We can make some magic.

PIERWSZE URODZINY BLOGA MADAME ACHE.!!! ROZDANIE!  Całe urodziny będą się dzielić na "rozdania tygodnia". Co to znaczy?  Od...


PIERWSZE URODZINY BLOGA MADAME ACHE.!!!
ROZDANIE! 


Całe urodziny będą się dzielić na "rozdania tygodnia". Co to znaczy? 
Od 12 do 19 października będzie post, w którym możecie zdobyć bransoletkę "Romantica", w kolejnym tygodniu - buty, itd.:)

zasady:



"wydarzenie na facebook" (każda osoba biorąca udział w konkursie musi dołączyć(jesli nie posiadasz fb - napisz na igabujakowska@gmail.com )).

*  A ponadto troje z was, którzy zaproszą jak najwięcej znajomych, otrzymują nagrodę rzeczową.:) (napisz pod wydarzeniem ile zaprosiłeś znajomych) 



Zasady ogólne:

1. Polub profil MadameAche na facebook.
2. Polub profil firmy tygodnia ( od 12 do 19 - romantica, itd) 
3. W komentarzu zostaw swoje imie, e mail, itp.  (link do notki zawsze będzie inny, podawany pierwszego dnia rozdania) 
4. Stań sie publicznym obserwatorem bloga (dowolne). 



Powodzenia:) 

ps poniżej dzisiejsza stylizacja <3













 skirt - sh
blouse - stradivarius
belt - h&m kids
shoes - SequinShoes
bransletes - Romantica and <klik allegro> 









You Might Also Like

9 komentarze

  1. uwielbiam ćwieki połączone z koronką:)
    czytałam wiadomość na modnej polce:) z chęcią poobserwuję i zapraszam do mnie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję roku na blogu i życzę kolejnych takich owocnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości. :) Mojemu blogowi roczek stuknął w niedzielę, 7.10. ;)

    Bardzo fajny zestaw. Buty i spódniczka - SUPER!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby blog trwał jak najdłużej!:)

    trafiłam tu z akcji na Modnej Polce, obserwuję i licze na to samo:)

    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog! Trafiłam tutaj z MP, obserwuję i mam nadzieję, że mój blog także Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych. Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)