OOTD - fabulous shoes

Cześć, Dzisiaj post na szybko, jutro będzie kolejna stylizacja. Co u Was? Jedziecie do kina na "przed świtem"? Pogoda nam nie d...

Cześć,
Dzisiaj post na szybko, jutro będzie kolejna stylizacja.
Co u Was? Jedziecie do kina na "przed świtem"? Pogoda nam nie dopisuje, mgła, zimno. Ahhh.. lepsze to niż deszcz.
 Prawdę mówiąc dzisiejszy dzień najchętniej spędziłabym w domu. Zimno, w taką pogodę nic mi się nigdy nie chce. Ten strój jest idealnym rozwiązaniem. Wspaniałe buty Bearpaw z pewnością są cieplejsze, niż EMU (których także jestem posiadaczką). Pod bluzą mam także na sobie pas od http://hippsy.pl/. W kolejnym poście postaram sie go jak najlepiej zaprezentować :)  Tyle na dzisiaj :) 


shoes - bearpaw
bag - misswish
pants - h&m
cap - reserved 
blouse - sklep mojej mamy



You Might Also Like

11 komentarze

  1. fajny strój ^^
    ale przed świtem ...
    na pewno się nie wybieram

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa torebka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam fajną czapę i przybiegłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę taką czapkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka i torba jest boska, podoba mi się ten zestaw, bardzo! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejka jak dobra czapka i torba <33333333333333

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Idę jutro na przed świtem ;p
    fajny strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są mega! Jak najbardziej w moim stylu!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)