OOTD - studs sweater.

Cześć, Uff jak się ciesze, że już weekend, a raczej jego końcówka. No ale jak to wolne zleci szybko...Moja dzisiejsza sesja była robiona n...

Cześć,
Uff jak się ciesze, że już weekend, a raczej jego końcówka. No ale jak to wolne zleci szybko...Moja dzisiejsza sesja była robiona nad Wisłą, której ... nie widać:) Nie dość, że zimno to i  jest  mgła.
A co u Was? Jaka pogoda?
Najukochańszy na świecie trend "ćwieki", wciąż mnie nie opuszcza, a raczej ja jego. Mogłabym nosić wszystko przyozdobione nimi, buty, swetry, spodnie, płaszcze, dodatki.
Moja kolekcja powiększyła się o kolejny sweter, buty, rękawiczki i torbę.
Kolejny burgundowe/butelkowa zieleń spodnie to MUST HAVEN tego sezonu. Są to chyba najlepsze trendy w ciągu 2 lat:)
Ja właśnie w dzisiejszej stylizacji postawiłam na 100% - ćwieki, burgund, oversize sweter, czerń. Jest to jeden z moich ulubionych jesiennych outfitów, który nie jest koloru czarnego:)
Zapraszam do zdjęć.




shoes - sequinshoes
sweater - sklep mojej mamy
bag - sklep mojej mamy
gloves - sklep mojej mamy
pants - bershka
ring - primark





You Might Also Like

28 komentarze

  1. Świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny loook :)
    Zakochałam się w twoim sweterku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam słabość do ćwieków :) uwielbiam je pod każdą postacią.
    Twój zestaw jest super. Typowo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3:27 AM

    Jak na 16-latke to masz strasznie grube uda, powinnaś nad nimi popracować

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ;) szczególnie podobają mi się twoje buty i spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja mama ma genialny ten sklepik! ;)) Bluzka fenomenaaaalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam słabość do ćwieków, rękawiczki mnie urzekły ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko tu jest cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie swetry, a bordowy to mój nowy ulubiony kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  11. ćwieki są świetne, od zawsze jestem w nich zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty i sweterek - cuda!
    Ćwieki to moja miłość życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz! :) I ten piękny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz znów cudowny sweterek! ;d podoba mi się zestaw. Lubię Twojego bloga, bo każdy z Twoich zestawów chętnie bym założyła. Są praktyczne, ciekawe, codzienne i naturalne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie z pogodą podobnie -.- Stylizacja bardzo ładna, chyba nie ma rzeczy, która mi się w niej nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie,mam podobny sweterek :) Rękawiczki świetne :) Pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  17. super sweter !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy4:47 PM

    gdzie jest ten sklep twojej mamy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw:)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda do bani!!!
    Sweterek masz super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wygląda ten sweter, pasuje do spodni :)
    Znalazłam Twój blog na Modnej Polce, obserwuję i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wygladasz, naprawdę super ;DD

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twoje ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm, a ja właśnie nie lubię ćwieków :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter <#


    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sweter i torba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)