OOTD - white shirt

Cześć, dzisiaj niestety nie pojawią się wyniki rozdania, ale mam dla was nową stylizację. Wiem, że mnie "długo" nie było, niestet...

Cześć,
dzisiaj niestety nie pojawią się wyniki rozdania, ale mam dla was nową stylizację.
Wiem, że mnie "długo" nie było, niestety w tym tygodniu wiele się wydarzyło. Postaram się to nadrobić:) 

Jak u was? Jak mija weekend? :) 



Znowu ta spódniczka! Obiecuje, że to ostatnia w niej stylizacja:) Koszula z resztą też.
Zapraszam do zdjęć:) 









 skirt- stradivarius
shirt - bershka
shoes - sequinshoes
jacket - h&m
bag - @
watch - granashop
bracelets - granashop 
bracelet pink - h&m 

bracelet spike - house

glasses - h&m







You Might Also Like

29 komentarze

  1. Anonimowy11:52 PM

    łaaaaaadna twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz po prostu nieziemsko, stylizacja idealna *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba spódniczka, więc może być tutaj ciągle w innych odsłonach :)) śliczne masz włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka i biżuteria są boskie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz:)

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie, a nie mowiac juz o bransoletkach i zegarku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! spódnica i dodatki super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw :) wszystko mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw - taki jak lubię. Ale najbardziej urzekł mnie chyba zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta spódniczka!!! Widziałam ją w stradim, ale znalazłam tańszą wersję :D
    Wyglądasz po prostu zjawiskowo:* Śliczna kobieta z Ciebie, masz piękne włosy!:)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja! spódnica rewelacyjne :)
    bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, ale super zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow świetna stylizacja !

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw ! uwielbiam takie marszczone spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię Twoje stroje:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczną biżuterię :>

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna stylizacja, dziewczęca a zarazem trochę drapieżna przez buciki oraz biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny Look:) zegarek jest boski. oczywiście też obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja :)
    Bardzo podoba mi się spódniczka i w połączeniu z białą koszula jest cudnie :)

    Całość dopełnia idealnie złota biżuterie :)

    Pięknie :)

    Oczywiście z miłą chęcią obserwuję /twojego bloga :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dośc, że zestaw w mojej ulubionej czarno-białej kolorystyce to jeszcze do tego przesliczne złote dodatki:) Zegarek jest szałowy:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie ułożyły Ci się włosy. A co jest ze wskazówką w zegarku? Wypadła? : O

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  26. LOVE.

    I would love to follow each other! <3
    xx,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny klasyczny set! Pozdrawiam ciepło, kA.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi sie twoj blog . swietny outfit a ta spodniczka cudowna ! :) Obserwujemy ?

    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)