OOTD - galaxy blouse.

Gdy zmrok zapada już o godzinie 16, jest naprawdę ciężko zrobić zdjęcia. Dlatego powoli rozpoczynam tworzenie postów "domowych"....

Gdy zmrok zapada już o godzinie 16, jest naprawdę ciężko zrobić zdjęcia. Dlatego powoli rozpoczynam tworzenie postów "domowych". Część pierwsza poniżej :) 
Galaxy...
Większej części świata ten motyw się już przejadł. Nie zaprzeczę, mi też. Za dużo go było wszędzie, tu legginsy , tu bluzy, koszulki, a gdzie indziej nawet i paznokcie. Teraz gdy szał na "kosmos" ucichł, postanowiłam sobie sprawić bluzę z tym printem od alohafromdeer. . Sama ona jest "ozdobą" dlatego postawiłam na czarne klasyczne spodnie i biżuterię w odcieniu złota. Przy tak mroźnych dniach, jest idealna! 
Co o niej sądzicie? Czy motyw galaxy ciągle jest IN?  

blouse - alohafromdeer
pants - h&m
watch - granashop
brancelet - house



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ja jestem jak najbardziej ZA motywem galaxy:) Podoba mi się Twój blog. Obserwujemy? :)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie zastanawiałam sie nad jakaś bluzą z motywem galaxy :) Ta jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza do mnie przemawia jest przecudowna a ty po prostu wyglądasz w niej rewelacyjnie. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wciąż n ie mam nic z galaxy ale mam zamiar to nadrobić, muszę poszperać coś w lumpie :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Iguś, przemiło było poznać :* Świetna z Ciebie dziewczyna, taka sympatyczna i roześmiana - mam nadzieję, że zobaczymy się na następnym spotkaniu! :)) Pozdrawiam i dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyłącz sobie weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your galaxy blouse is amazing !

    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)