OOTD - leopard, gold, burgundy.

Wzór panterki spotykamy na każdym kroku - zdobi dużo biżuteri, dodatków. Najczęściej jednak spotykamy ją jako dodatek do strojów. W ubiegł...


Wzór panterki spotykamy na każdym kroku - zdobi dużo biżuteri, dodatków. Najczęściej jednak spotykamy ją jako dodatek do strojów.W ubiegłą zimę już polowałam na płaszcz właśnie z tą aplikacją, niestety nie potrafiłam znaleźć tego idealnego. Aż w końcu moja siostra wypatrzyła ten w h&m. Sama kurteczka jest czymś w stylu ozdoby, nie potrzeba zakładać do niej zbędnych elementów. Nawet w takiej kurtce i jeansach można wyglądać świetnie i ciekawie. 
A wy co sądzicie o tym płaszczyku? Podoba się stylizacja? 







coat - h&m
scarf - h&m
sweater - h&m
pants - mojej mamy sklep
glasses - granashop
bag - prezent 
glovers - mojej mamy sklep





You Might Also Like

16 komentarze

  1. piękny płaszcz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny płaszczyk @!!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest rewelacyjny, nie przejdziesz ulicą niezauważona! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. no pewnie, że podoba mi się płaszczyk, polowałam na taki już od zeszłego roku, z tym, że ja mój znalazłam w Housie ;) jak jesteś ciekawa jak ja go zestawiłam zajrzyj dziś po południu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu...genialny ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rękawice :)
    ZAPRASZAMY: http://hotfashionstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś ładna! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak uroczo ; )
    zaobserwujesz? odwdzięczam się <3

    alwaysoomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę bardzo płaszczyka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj. ciekawy blog. obserwuję dzieki MP.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz super! Obserwujemy i serdecznie zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)