Leather.

Cześć, (z pozdro. dla Aleksa)  pogoda straszna, a do tego łapie mnie choroba.  Zauważyłam ostatnio, że ciągle noszę to samo futerk...

Cześć, (z pozdro. dla Aleksa) 
pogoda straszna, a do tego łapie mnie choroba. 
Zauważyłam ostatnio, że ciągle noszę to samo futerko, naszyjnik i torebkę, a dzisiaj kontynuacja cyklu:) 








  blouse - zara
skirt - zara
necklace - h&m
fur - h&m kids
gloves - sklep mojej mamy
watch - guess
earrings - sadcthulhu
shoes - reserved 
bag - stradivarius 


You Might Also Like

12 komentarze

  1. I co z tego, że to samo! Pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fenomenalne rękawiczki ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. serio świetnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się zestawienie całości, piękna czerń ożywiona torbą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog i bardzo fajna stylizacja :) Obserwuję i liczę na to samo u mnie http://coocowhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za tyle serc na instagramie i miły komentarz ;* zauważyłam, że oprócz fajnego instagrama masz też bloga! oczywiście będe go śledziła, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się Twój zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę torebki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)