The best of 2012!

Niesamowity 2012 już  pożegnaliśmy . Poprzedni rok był dla mnie hojny, pełen szczęścia i miłości. Spełniłam kilka swoich marzeń, osiągnęł...

Niesamowity 2012 już pożegnaliśmy. Poprzedni rok był dla mnie hojny, pełen szczęścia i miłości. Spełniłam kilka swoich marzeń, osiągnęłam wiele celów. Mam nadzieje, ze równie dobrze, a nawet i lepiej będzie w 2013!

poznałam masę interesujących osóbwzięłam udział w 2 spotkaniach blogerekzostałam zaproszona na Ladies4Ladies oraz Platinum Fashion Night•mój blog z każdym dniem zdobywał nowych czytelnikówudoskonaliłam swój własny stylszlifowałam swoje umiejętności w makijażyrozpoczęłam współpracę z firmamiodnowiłam swój pokójwzięłam udział w sesjach•zaczęłam dbać o paznokcie•zdobyłam wiele nowych umiejętności•spędziłam cudowne wakacjei wiele więcej....




Szczególne podziękowania dla sequinshoes, misswish, Zemełka&Pirowska, granashop, li-ka2011.


You Might Also Like

17 komentarze

  1. cudowne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Błażej jeszcze trochę a Cię wygryzie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wicza3:45 PM

    o, cześć

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne outfity ;)
    P.S - Obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!! Życzę Tobie aby rok 2013 był dla Ciebie tak szczęśliwy jak 2012!!!
    Albo jeszcze szczęśliwszy!:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjęcia ;)
    Gratuluję sukcesów i życzę, aby było ich jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać same sukcesy, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:01 PM

    świetne zdjęcia :)
    podziwiam Cię, za to jak się w to angażujesz.
    gratuluję, że zostało to przyjęte pozytywnie i że się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super!
    i oby tak dalej!
    niech 2013 przyniesie Ci same dobre rzeczy!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pięknych rzeczy! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wszystkiego dobrego w Nowym roku - jeszcze więcej pozytywnych chwil!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawienie zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to żeby ten rok był jeszcze bogatszy w dobre doświadczenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. So many amazing pics! Your style is awesome!
    Following you on GFC! it will be great if you visit my blog. :)

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz duuuzo slicznych sukienek:) A w czerni wybitnie ladnie ci:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)