Black&white.

Dzisiaj pokazuję Wam czarne spodnie o nieco innym fasonie - od jakiegoś czasu szukałam modelu o luźniejszym kroju i udało mi się znaleźć t...

Dzisiaj pokazuję Wam czarne spodnie o nieco innym fasonie - od jakiegoś czasu szukałam modelu o luźniejszym kroju i udało mi się znaleźć taki w Zara. Postawiłam na elegancki zestaw, ponieważ za kilka dni MATURY. Czerń i biel przełamałam czerwienią i złotem.   


blouse - h&m; bag/pants/shoes - Zara; watch - Granashop




You Might Also Like

14 komentarze

  1. swietna bluzka ;) lubię takie połączenia ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka ;>
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się stylizacja :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :) bluzka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) uwielbiam torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetnie, bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie, te buty i torebka super odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaleję za Twoją torebką!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. BArdzo fajny set! Uwielbiam te buty i torbę, u CIebie i u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty <3 fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8:47 AM

    Nice post. I was checking constantly this blog and I'm impressed! Extremely useful info specially the last part :) I care for such info much. I was seeking this particular information for a long time. Thank you and best of luck.

    Also visit my web site; tusze

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7:16 AM

    Hello! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?

    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard
    work due to no backup. Do you have any methods
    to protect against hackers?

    Also visit my blog post tusze

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5:04 PM

    I enjoy what you guys tend to be up too. This sort of clever work
    and coverage! Keep up the very good works guys I've added you guys to blogroll.

    my website - авиабилеты спб хельсинки

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)