Haul wyprzedaże #2 - Zara, H&M, Bershka, Nike- MadameAche

Co pokazałam? - zapinki H&M - espadryle ZARA - air maxy Nike - koszulka H&M  - crop top ZARA - skórzana kurtka ZARA...


Co pokazałam?
- zapinki H&M
- espadryle ZARA
- air maxy Nike
- koszulka H&M 
- crop top ZARA
- skórzana kurtka ZARA
- parka ZARA
- chusta Bershka 


Co mam na sobie?
top - ZARA
jeansy - ZARA 
naszyjnik - Sinsay
pierścionki - Bershka 


Dziękuję za oglądanie:) 
Mój blog:
www.madameache.blogspot.com
Facebook:
www.facebook.com/MadameAche0
Zapraszam :)








You Might Also Like

14 komentarze

  1. świetne zakupy ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo świetnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra rzeczy :) mnie jakoś nie ciągnie na tegoroczne wyprzedaże :¥

    OdpowiedzUsuń
  5. ale duzo fajnych rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1:58 PM

    Thank you for the good writeup. It in reality was once a leisure
    account it. Look complex to far brought agreeable from you!
    By the way, how can we communicate?

    Review my web site :: how to get more youtube views ()

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chustka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy1:44 PM

    Coś nie wyraźnie mówisz...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9:23 AM

    Masz aparat na żeby? Bo seplenisz :-/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)