PANDORA

Biżuteria to najlepszy przyjaciel każdej kobiety, a przynajmniej tak się mówi. A same błyskotki są idealnym dopełnieniem każdej stylizacji...

Biżuteria to najlepszy przyjaciel każdej kobiety, a przynajmniej tak się mówi. A same błyskotki są idealnym dopełnieniem każdej stylizacji. 
Każdy z nas zapewne doświadczył sytuacji w której tak bardzo pragnął danej rzeczy, że samo zdobycie jej było wielką satysfakcją. W moim przypadku, spełniło się moje największe biżuteryjne marzenie. Z lisy mogę odhaczyć bransoletkę Pandory. Starałam się utrzymać ją w stylu minimalistycznym - dlatego postanowiłam na tylko trzy koraliki/charmsy. A wisienką na torcie jest śliczny misiu z pozłacanym serduszkiem. To jest moja pierwsza i na pewno nie ostatnia bransoletka tej firmy. 
A Wy co o nich sądzicie? Jak wam się podobają? 








You Might Also Like

11 komentarze

  1. Sliczna bransoletka. Ja tez zawsze chcialam miec jakas fajna bransoletke i dostalam w prezencie od mamy bransoletke charms z Yes. Uwielbiam ja i pasuje do wszystkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, marzenie kazdej kobiety :) urzekla mnie delikatnosc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Subtelna i bardzo ładna :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te branzoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna ! idealna, obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Moja jest już pełna niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka, a miś w środku jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)