Blue pants.

...

Zyskałam nowego fotografa! :) Do tej pory wszystkie zdjęcia robił mi  znajomy, a teraz dodatkowo będę wykorzystywać do tej roboty mojego przyjaciela Aleksa. Czwarta stylizacja uwieczniona na fotkach robioną przez niego zobaczycie poniżej i mam nadzieję, że będzie ich duuużo więcej :) Jeśli chodzi o samą stylizację to oczywiście postawiłam na kolory i  cały look utrzymałam w bieli i granacie.
 Prawdopodobnie dzisiaj wieczorem wystawię trochę rzeczy na allegro, więc jeśli ktoś z was jest zainteresowany to proszę oczekiwać info. na moim facebooku :)  Miłego dnia.



total look - zara
pic by Aleks


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Jestem zakochana w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, chociaż buty to trochę jak dla mnie przesada :P Ale ogólnie ekstra

    OdpowiedzUsuń
  3. buty "robią" całą stylizację ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. obcasy w tych butach sa swietne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz :) A buty - cudo!! <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejkuuu, jakie buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fotki.Buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja :)
    jestem zakochana w butach *o*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się kolorystyka! Masz boską torebkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam:)
    Piękne kolory tego zestawu! Spodnie są super!!!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne butki, super podkręciły stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I takie nasycone kolory uwielbiam! Piękne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty! i ładny kolor spodni :))

    mam prośbę, kliknęłabyś w link na końcu posta u mnie? z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! śliczne butki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)