White and black.

W końcu mogę powiedzieć, że mam wakacje! Z jednej strony -  wielka radość, ale z drugiej strony - jest mi bardzo smutno, że opuszczam moj...

W końcu mogę powiedzieć, że mam wakacje! Z jednej strony -  wielka radość, ale z drugiej strony - jest mi bardzo smutno, że opuszczam moją klasę. We wrześniu będę miała nową klasę, nowych ludzi, którzy na pewno nie zastąpią mi moich wariatów z poprzedniej klasy, kolejnym minusem jest sam fakt, że zacznie się katorga z biologią, chemią i ,matematyką na poziomie rozszerzonym 
Kilka osób prosiło mnie o pokazanie swojego stroju z zakończenia roku szkolnego - oto i jest!






 shoes - pull&bear
dress - sinsay
bag - no name
glasses - ray ban
watch - guess




You Might Also Like

20 komentarze

  1. śliczna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, zakochałam się w tej koszuli!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne sukienka ^^
    pięknie wyglądasz ;3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycie nie lubi pustki, pojawia sie nowi rownie fajni ludzie, choc oczywiscie stare sprawdzone przyjaznie trzeba pielegnowac! fajnie wygladasz, a juz zupelnie to rozbroily mnie butki. Sa slodkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this outfit!! Especially your heels! super cute!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zachwyca mnie sukieneczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, buty są piękne ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybierasz się do liceum od wrzesnia?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo półbutki śliczne : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12:11 PM

    czemu zmieniasz szkołę? Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieniam, przepisuje się do innej klasy.

      Usuń
  15. Witam:) Buty są ekstra! Miłych wakacji zatem!
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny strój ;) buty są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)