ZARA ACCESSORIES

 Już jakiś czas temu na tumblr znalazłam zdjęcie tych wspaniałych snickersów z ćwiekami. Mój ogromny zapał do wypatrzonej pary obuwia, w...


 Już jakiś czas temu na tumblr znalazłam zdjęcie tych wspaniałych snickersów z ćwiekami. Mój ogromny zapał do wypatrzonej pary obuwia, w końcu zaskutkował. Mam je! Cieszyłam się jak dziecko, gdy je kupowałam. Wydaje mi się, że idealnie będą wyglądać w stylizacjach minimalistycznych jak i przeciwnych.
Torebkę a'la Lunch Bag znacie, ale w wersji czerwień-róż. Jest tak praktyczna i świetna, że postanowiłam zakupić ją kolejny raz (39,90zł), ale aż za minus 70%. Mam już wiele pomysłów z użyciem tych perełek na jesień/zima.




all - zara

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Super te rzeczy!
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzysz z tych nowosci idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bucisze <3 U mnie post, który czeka na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne te buciki są. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudowne rzeczy ! ;*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sneakersy są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne :)

    http://egoistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. buty mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)