WEDDING

Moja kuzynka i ja. // My cousin &  I   / / Ja z moimi ukochanymi dziewczynami i Błażejkiem. // My beloved girls and Błażejek...


Moja kuzynka i ja.
// My cousin &  I   //
Ja z moimi ukochanymi dziewczynami i Błażejkiem.
// My beloved girls and Błażejek. //


Paula.
Dziwne uczucie, gdy Twoja kuzynczeka jest wyższa od Ciebie. 
// It’s not easy when your baby cousin’s  taller than you. //
Moja mama i Bartek + pyszne lody.
// My mom & Bartek + delicious ice cream //
Ja z moją siostrą i kuzynką + moja siostra wyglądała rewelacyjnie! 
// My sister & cousin & I + My sister looked amazing!  //
Moja siostra i jej mąż Maciek są najpiękniejszą parą! 
// My sister and her husband Maciek are the most beautiful couple!  //

Przygotowałam dla Was kilka zdjęć ze wczorajszego wesela! Boje się myśleć o tym co mi rodzina zrobi za wstawienie prywatnych zdjęć, ale uprzedzałam:) Kocham Was!  Gorący dzień i noc z dobrym jedzeniem, tańcami i z dużą ilością śmiechu. Panna młoda wyglądała wspaniale, niestety nie wiem czy mogę wrzucić jej zdjęcie, postaram się zgarnąć jakieś lepszej jakości niż moje:)
A teraz mam zamiar spędzić wieczór w towarzystwie "Lekarzy":) 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. rzeczywiście Twoja siostra wyglądała przepięknie :) no a gdzie zdjęcia pary młodej??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ty tez wygladalas przepieknie zarowno jak twoja siostra!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty i siostra wyglądacie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudownych sukienek, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądacie kochane, bardzo fajny blog i post:)sukienki skradły moje serce,może obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:48 PM

    Kim jest Bartek? To twój brat czy kuzyn?

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądacie przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszyscy pięknie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądacie :)
    podoba mi się ;****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)