SECOND

Znowu poniedziałek! Z jednej strony cieszę się, że już wakacje się skończyły. A z drugiej, brak czasu mnie powala. Ten rok szkolny zapow...

Znowu poniedziałek! Z jednej strony cieszę się, że już wakacje się skończyły. A z drugiej, brak czasu mnie powala. Ten rok szkolny zapowiada się gorzej, niż ubiegły. Może dam rade:) Zobaczymy:) 
Na dzisiejszy dzień wybrałam bardziej nowoczesne rozwiązanie czarno-białego zestawu. Koszula ze skórzanymi wstawkami w szafie wisi od miesięcy, jak i szpilki. Brakowało mi tylko spódnicy do całości, zakupiłam ją wczoraj w Zara. A co najlepsze jeszcze na wyprzedażach! Wisienką na torcie okazała się transparentna kopertówka z Bershka:) 

pic OulavS

No Name Blouse | Zara Skirt | Pull&Bear Shoes | Guess Watch | Bershka Clutch

You Might Also Like

27 komentarze

  1. spódnica jest świetna, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnica rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka genialna! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudownie wyglądasz w takim zestawieniu :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się spódnica podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, uwielbiam takie look.


    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :) Bardzo podoba mi się torebka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama by chyba oszalała na punkcie tej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne! Spodniczka to dzielo sztuki bez 2 zdan ! :D zakochalam sie po prostu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja,zastanawiałam się nad kupnem tej spódnicy, i chyba tak zrobię bo jest świetna:)Super wyglądasz Kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te torebki!!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodniczka jest przewspaniala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw,piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgrabnie i kobieco. BARDZO mi się podoba. :)
    Świetna torebka i koszula. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wow genialna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Ta spódniczka jest świetna, nie widziałam takiej na wyprzedaży :(


    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, uwielbiam takie klasyczne zestawy ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna spódniczka:)
    obserwuje, zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka jest mega!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)