SEPHORA, MERY MACOM

Cześć,  Przedstawiam Wam moje nowości kosmetyczne z Sephora oraz Mery Macom . Już od pewnego czasu miałam wypatrzone te cudeńka. I sta...

Cześć, 
Przedstawiam Wam moje nowości kosmetyczne z Sephora oraz Mery Macom. Już od pewnego czasu miałam wypatrzone te cudeńka. I stało się! Kupiłam je! 
Promocja, która ostatnio spotkała mnie w Sephora, 3 za 2. Była strzałem w dziesiątkę. Nareszcie zakupiłam "beauty blender". Nie znam lepszego aplikatora do nakładania podkładu/korektora. 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. beauty blender jest rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie zrobiłaś te zdjęcia :))

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakos nie moge sie przekonac do tej gabeczki. caly czas mam wrazenie ze bedze wpijala kupe podkladu...

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się sprawdza gąbeczka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej gąbeczki z Sephory, generalnie świetne zakupy! Piękny kolor różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem ciekawa tej gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ta gąbeczka, bo jeszcze nie używałam, daj znać, jak się sprawuje. Róż prześliczny!

    Dzięki za obserwowanie mojego bloga, ja także obserwuję Twojego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)