SILVER SHOES

Kiedy ja leże w łóżku z antybiotykami i masą chusteczek, moja mama z siostrą "latają" po sklepach.  Znając życie, wpadają tylk...

Kiedy ja leże w łóżku z antybiotykami i masą chusteczek, moja mama z siostrą "latają" po sklepach.  Znając życie, wpadają tylko do Zary (no ale przecież nie do jednej, "zaliczają" wszystkie w Krakowie:)). Tym razem upolowały JESZCZE z wyprzedaży sandałki srebrne ze skóry. Miałam sama je zakupić, ale po cenie regularnej (ponad 300zł), na moje szczęście,  kupiły je. Czekać tylko na ostatnie dni ciepła! 


Zara 79,90

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Bardzo ładne i wygodne pewnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne sandalki ! wygodny obcasik mają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buciki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne butki! zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne sa te butki, srebro jest na czasie ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne buty ,obcas idealny ! :)
    pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne :) zycze zdrowia kochanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne, że dodaje:) bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za komentarz :)
    bardzo mi się tu podoba :)
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. już obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już obserwuje od dawna zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buty ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :)zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwacja za obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez polowalam na rzeczy w zarze z przeceny, ale nic ciekawe juz nie zostalo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)