TUESDAY HOME INSPO

Witajcie,  Za kilka miesięcy rozpoczynam urządzanie domu. Mam strasznie dużo pomysłów, a moje foldery są zapełnione tysiącem zdjęć...


Witajcie, 
Za kilka miesięcy rozpoczynam urządzanie domu. Mam strasznie dużo pomysłów, a moje foldery są zapełnione tysiącem zdjęć.  I właśnie tutaj postanowiłam zaczerpnąć Waszej opinii;)
Dzisiaj padło na łazienkę. Myślałam o czymś minimalistycznym, z przewagą bieli -w stylu "amerykańskiego loftu". 
  Co sądzicie o przygotowanych inspiracjach?

Rozdanie z DressAP. (kliknij w obrazek)  Zapraszam do udziału, jest o co walczyć!




You Might Also Like

23 komentarze

  1. Pięknie, uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze własnego do mu nie mam, ale mam pomysły jak by miał być udekorowany.

    PS: Może zaobserwujemy swoje blogi? Zapraszam do siebie i odwdzięczę się też obserwacją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarte oraz pierwsze zdjęcie, biel i piękne deski na ścianach lub prysznic i ta urocza bala.
    Taki minimalizm mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie domowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia ♥ Jakbym ja miała urządzać dom, to również miałabym na prawdę mnóstwo pomysłów.
    Również obserwuję, pozdrawiam :)
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza łazienka jest genialna ;o <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne lazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wnętrza! Bardzo podobają mi się twoje inspiracje...To drewno wewnątrz to taki mega relaksujący dla mnie motyw,szczególnie w łazience! :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są ;>> zdecydowanie w moim stylu ;))

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zaobserwuj pierwsza i napisz w komentarzu :)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ostatnio podoba mi się "natura" w łazience. Czyli elementy z kamienia czy drewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia łazienka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie posty :) strasznie inspirują :) czekam na więcej, buźka :*

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. również obserwuje :))

    klaudusia990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)