BEAUTY PRODUCTS #2

Jak już wiece, moją drugą wielką pasją jest pielęgnacja ciała (czyt.kosmetyki). Kupowanie coraz to nowszych, bardziej popularnych sprawi...

Jak już wiece, moją drugą wielką pasją jest pielęgnacja ciała (czyt.kosmetyki). Kupowanie coraz to nowszych, bardziej popularnych sprawia mi ogromną przyjemność.Niekiedy wolę odłożyć piękną koszule z Zary na rzecz podkładu z drogerii Sephory. Chyba każda z nas ma tak? Więc kosmetyki górują. 

Nienawidzę zajmować się włosami, ba! To mało powiedziane, jedyne co jestem w stanie zrobić (bo leń mi nie pozwala) to rozczesać, popstrykać sprejem i wysuszyć. Niekiedy (!) wyprostuje.Nie jest tych czynności za wiele, ale z pewnością nadrabiam make-up'ami, czy dbaniem o skórę twarzy, dekoltu i szyi. Kocham to robić i nie zamierzam przestać. Tak jak wcześniej wspominałam, sprawia mi to przyjemność;) 
Poniżej przedstawiam wam moje ulubione kosmetyki tego miesiąca.

Życzę Wam miłego weekendu! ♥



Sephora SmokePalette | Sephota Róz | Berry Me - Minti-shop Podkład | Smashbox Baza | Loreal lumi magique korektor | 
Mery Macom Pędzle | Technic  - Minti-shop  Rozświetlasz 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Sephora róż- mam go w ulubieńcach:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :p
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla nas bardzo ważne ;**
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki. :) Ja też wolę dobry kosmetyk niż kolejną rzecz do ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Kosmetykomaniaczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetni ulubieńcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zdecydowanie wole ciuchy od kosmetykow :P

    OdpowiedzUsuń
  8. czaję się na ten rozświetlacz z Benefit i jakoś nie mogę się nigdy zebrać, żeby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry ten rozświetlacz? :)
    Super kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki:-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie napisałaś więcej na temat poszczególnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez uwielbiam kosmetyki :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. korektor z loreal jest świetny :) właśnie mi się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)