SHEINSIDE

Rzadko bywają u mnie posty tego typu. Ale zauważyłam, że duża część czytelników pyta właśnie o asortymenty firm.

Rzadko bywają u mnie posty tego typu. Ale zauważyłam, że duża część czytelników pyta właśnie o asortymenty firm.
Pod lupę idzie popularny sklep http://www.sheinside.com/.  Wybrałam dla was kilka ciuszków tej firmy. Uwielbiam takie rzeczy, szczególnie w bieli i czerni, Wiele rzeczy jest "repliką" domów mody takich jak Givenchy, a nawet i Zara. Ubrania nie należąc do najdroższych (jest wiele takich samych ubrań jak w Zara, Bershka i Stradivarius, ale dużo tańszych), ceny wahają się od 5$ do 250$.Ubrania zamieszczone poniżej nie przekroczyły 50$. 
Co sądzicie o ubraniach firmy? Przypadło wam coś do gustu? 


You Might Also Like

13 komentarze

  1. ta bluza popcorn mi sie marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. panterkowy futrzak <33
    pozdrawiam,Monia
    Zapraszam do mnie na posta o sklepie PersunMall :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczy są interesujące :) kilka mi się bardzo spodobało:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia kurtka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne mają ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  6. mają świetny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy. Pierwsza sukienka z Mickey jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mają bluzy :)
    http://basiek-baasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciuszki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ramoneska i płaszcz są genialne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie ich ciuszki ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)