FAV PHOTOS

Ostatnio zauważyłam, że posiadam grupę zdjęć. Niby zwyczajne, nic szczególnego. Kadr, światło? O czym tu mówić? Zdjęcia robione z nudó...

Ostatnio zauważyłam, że posiadam grupę zdjęć. Niby zwyczajne, nic szczególnego. Kadr, światło? O czym tu mówić? Zdjęcia robione z nudów, najczęściej w letnie popołudnia, gdy słońce prażyło niesamowicie, a ja przeczekiwałam ten okres w chłodnym pokoju.
A jednak! Głupie zdjęcie szminki, czy bransoletki kojarzy mi się z sielanką, która trwała przez okrągłe dwa miesiące. Buty? Z przygotowaniami do wesela(najwygodniejsze buty na "obcasie"). A ta lista nie kończy się tylko na tych zdjęciach, jest ich o wiele więcej. Tutaj zamieszczam te najbardziej pasujące do tematyki bloga. Może z czasem dodam kolejne, bardziej osobiste.
Mam nadzieje, że podobają wam się takie posty. Co sądzicie? 




You Might Also Like

13 komentarze

  1. super fotki :) buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne:)lubie takie posty

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są prześliczne, i te zdjęcia lata boskie, od razu się cieplej zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolor szminki ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie bransoletki najbardziej mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi sie zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie obłędne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się bardzo podobają!!!
    wspaniale:*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)