FRIENDS WILL BE FRIENDS

Już po wigilii klasowej. Mogę z dumą powiedzieć (napisać), była to moja najlepsza szkolna uczta! Chociaż na stole nie było 12 potraw, n...


Już po wigilii klasowej. Mogę z dumą powiedzieć (napisać), była to moja najlepsza szkolna uczta! Chociaż na stole nie było 12 potraw, nie spędziliśmy całego dnia wspólnie, atmosfera była cudowna, a zdjęć mam miliony. Bawiłam się wspaniale! Nie potrzebowałam wiele, tylko osób z którymi tak dobrze spędziłam ten dzień. Dziękuje Wam i mam nadzieje, że za rok będzie jeszcze lepiej.
Było spokojnie, zaczęło się od 1 zdjęcia...
 ...aż nagle...
 Klasa matematyczna pozdrawia;) 
 Jedno (prawie) w komplecie.
 Śliczne dziewczyny + Ja i Ola
 Z kochaniutką Justynką.

Adam rozchwytywany przez ....kobiety
  Z Pawełkiem i Olą + Martusia


  Miłość w tej klasie...
  ...jest wszędzie

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Super zdjęcia! Ja też już po wigilii klasowej i tak samo jak Ty stwierdzam, że była najlepsza i niestety ostatnia w takim samym składzie, bo to nasz ostatni rok gimnazjum. :c Ale i tak spędziliśmy ją świetnie, relacja juz na blogu, jesli chcesz to zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ślicznie wyglądałyście!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale macie fajną klasę :) też jestem w klasie matematycznej haha :) my nie mieliśmy wigilii w szkole :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi tęskno do wigilii klasowych, dobrze wspominam te chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się lubicie i jesteście zgrani! :D Musiało być super. A Ty wyglądałaś ślicznie, tylko kochana - więcej uśmiechu!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post ;)) i świetne zdjęcia ;D;D
    wesołych świąt ! ;33

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt :D udanego sylwestra :D ! abyś mogła porozmawiać z zwierzętami ;]
    zawsze mnie interesował fakt (zastanawiałam się czy prawda jest to ze wszyscy mowia ze w ich szkołach sa brzydcy chłopacy a w innych sa ładni ) ... doszłam do wniosku ze to prawda ... To nie fair ale wy macie ładnych chłopaków : '( ... xD
    -- TA DZIEWCZYNA w brązowych włosach ma śliczną spódniczkę
    - jesteś mat-fiz *.* kochaaaaam MATME <3

    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie
    ---> http://adventure-sn.blogspot.com/ <---

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze , że się tak świetnie bawiłaś, piękne zdjęcia ;)

    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I must say, as substantially as I enjoyed reading what you had to say, I couldnt help but lose interest after a while. Its as if you had a excellent grasp to the subject matter, but you forgot to include your readers. Perhaps you should think about this from additional than one angle. Or maybe you shouldnt generalise so much. Its better if you think about what others may have to say instead of just heading for a gut reaction to the topic. Think about adjusting your very own thought process and giving others who may read this the benefit of the doubt.
    Badminton Games

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)