SPORT

Spódniczka z falbanką skojarzyła mi się ze stylem Amerykańskich Cheerleaderek. Dlatego też postanowiłam założyć do niej, elementy, któ...

Spódniczka z falbanką skojarzyła mi się ze stylem Amerykańskich Cheerleaderek. Dlatego też postanowiłam założyć do niej, elementy, które łącznie tworzą sportowy set.

Co sądzicie o tego typu stylizacjach? Wybieracie casualowe, klasyczne czy może sportowe sety?



FrontRowShop Skirt | Nike Shoes | H&M Shirt and Jacket | Zara Bag | Ray Ban Glasses | 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. bardzo fajna sportowa stylizacja kochana, sukienka jest świetna
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie pasuje, nie pasuje ta kurtka do bluzy elegadzkiej

    zapraszam do mnie napisałam artykół na teamt kradzieży zdj
    iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie pasuje BRAK słownika ortograficznego w Twoim domowym zaciszu.

      Mam na sobie tylko tą kurtkę fioletową ze skórzanymi rękawami;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajnie wyglądasz! Obserwuje i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, fajnie wygląda ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się połączenie butów i spódniczki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. rajstopy i tak najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie takie kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kurtka ale cała stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie, podoba mi się!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. na sportowo tez fajnie Ci ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. no podoba mi się takie połączenie sportowego z taką spódniczką :) super
    Szalonego Sylwka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11:32 PM

    Dziewczyny chodzące po parku miały nadzieję, że nie będzie ich w tle. Udało się! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)