FAV JEWELLERY

"Nie oglądałem się, by sprawdzić, czy nie idzie za mną. Wiedziałem, że nie." Nicholas Sparks Przedstawiam Wam zdjęcia z...


"Nie oglądałem się, by sprawdzić, czy nie idzie za mną. Wiedziałem, że nie."
Nicholas Sparks
Przedstawiam Wam zdjęcia z dodatkami do stylizacji (głównie biżuteria), które zazwyczaj zakładam. Przede wszystkim stawiam na "złoto", niekoniecznie to "prawdziwe". Oprócz tych drobiazgów od października nie rozstaje się z moją srebrną Pandorą. 
Co sądzicie o "złotej" biżuterii?



H&M AND KATHERINE

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Śliczne pierścionki :)
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taką biżuterię i często ją noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biżuteria jest świetna, ale ja jednak preferuję srebro :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te biżuterie <3
    zapraszam do mnie :3
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo w moim stylu! Szczególnie pierścionki

    OdpowiedzUsuń
  9. ile pięknych rzeczy:)
    www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta biżuteria :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)