THINK PINK

"Kiedyś powiedziała mi, że kluczem do szczęścia są marzenia, które można zrealizować..." ~Nicholas Sparks - I wciąż ją kocham ...

"Kiedyś powiedziała mi, że kluczem do szczęścia są marzenia, które można zrealizować..."
~Nicholas Sparks - I wciąż ją kocham

Różowa ramoneska firmy Stradivarius bywała dość częstym gościem w mojej głowie. Miłość od pierwszego wejrzenia - można tak rzec. Faktura materiału oraz kolor potęgują jej wyjątkowość.Zdecydowanie należy do najbardziej dziewczęcej, czy nawet i dziecięcej części mojej garderoby. Czekałam na nią kilka miesięcy, aż nagle nadeszła wyprzedaż;) 
Mam wiele pomysłów na stylizacje, gdzie główną role to własnie ona odgrywa. A dzisiaj? Standardowo, tak jak lubię! Nie chciałam przytłaczać całości "kolorami", czarny zawsze wspaniale wygląda:)











 Stradivarius Jacket | Zara Top, Shoes | H&M Bag | Ray Ban Glasses | MadameAcheShop Pants, Cap

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz. Świetna jest ta ramoneska. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w kolorze fuksji od C&A kids :) dobrze jest nosic mały rozmiar to i dziecinne ciuchy pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka :) podoba mi się ten brudny róż

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post :) a ramoneski zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne słowa Nicholasa :)
    i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Ramoneska jest naprawdę świetna!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również marzyłam o tej ramonesce ! :) Świetnie ją zestawiłaś z resztą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ramoneska. Fajnie ją zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... wygladasz genialnie :) bije od Ciebie ciepla i pozytywna energia :) przyjemnie oglada sie Twoje zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ! uwielbiam pudrowy róż . ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11:21 AM

    Ale ty przytyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny jakie prześliczne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kurtka
    całość idealnie współgra

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wygląda rózowa kurtka w towarzystwie szarej czapki

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne :)
    Bardzo lubię twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. wow genialna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. do twarzy Ci w różu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ta kurtka jest obłędna, cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu widać, że czujesz się dobrze w tym zestawieniu i o to chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)