WILD

Zdążyliście już zauważyć, że najlepiej czuje się w stylizacjach streetowych i casualowych. Dlatego zazwyczaj to one pojawiają się na blo...

Zdążyliście już zauważyć, że najlepiej czuje się w stylizacjach streetowych i casualowych. Dlatego zazwyczaj to one pojawiają się na blogu. Dzisiaj wybrałam coś prostego, eleganckiego i efektownego. Dwa elementy tworzące strój - torebka z ćwiekami i płaszcz. Co sądzicie? 
Za zdjęcia dziękuje Panda fotografie;) 




pic Panda 
Zara Coat | Zara Blouse | H&M Shoes | H&M Bag | Zara Glasses | H&M Rings | Stradivarius Earrings

You Might Also Like

26 komentarze

  1. perfekcyjnie
    kocham panterke
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh super ! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wystylizowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz super:) świetny płaszcz i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk Zarowy dla mnie jest chyba numerem jeden :) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look, najważniejsze dobrze się w nim czuć kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podoba ta stylizacja:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjny zestaw:) Uwielbiam cętki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz genialny,stylizacja bardzo w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, fajnie.. płaszczyk super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny płaszczyk - świetny secik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to tez mój ulubiony styl, pieknie ci w tych klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci w tej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się płaszcz, panterka Ci bardzo pasuje:)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Zestaw jest idealny to latania po mieście, a Twój płaszcz bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny płaszcz i ogólnie cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz cudowny płaszcz, a do tego rewelacyjną bluzkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna marynarka i piękna bluzka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie wyglądasz w tym płaszczyku!:*)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny płaszczyk, całość niesamowicie!
    Dodaję do obserwatorów!
    Zapraszam do mnie:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny panterkowy płaszczyk!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)